Botanikkforum
Brukernavn:
Passord:
Lagre passord
Glemt passordet ditt?
Hovedside | Brukerprofil | Registrering | Nye innlegg | Spørreundersøkelser | Mine bokmerke | Private meldinger | Hva skjer | Fotogalleri | Herbariet | Medlemmer | Søk | Hjelp

Alle fora
 Botanikkforum
 Rasteplassen
 Hedmarks karplanter
 Nytt emne  Ny avstemning Ny avstemning
 Svar på emne
 Skrivervennlig versjon Bookmark this Topic BookMark Topic
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Troby
Deltaker

1 Innlegg

Skrevet - 24/05/2009 :  12:28:02  Vis profil Send Troby a Private Message  Svar med kopi av melding
Hei JanW
Hvor har det blitt av databasen Hedmarks karplanter. På et punkt kommer det opp en melding om at denne siden er utdødd. Den er vel flyttet og ikke død får jeg håpe.

Mvh Trond Ø

janw
Aktiv deltaker

142 Posts

Skrevet - 24/05/2009 :  16:11:17  Vis profil  Besøk janws hjemmeside Send janw a Private Message  Svar med kopi av melding
Hei Trond,

Den har nok havnet på et sidespor som følge av at Naturhistorisk museum innførte et helt nytt nettsidesystem her tidligere i år. Det skjedde mye i den forbindelse, bl.a. var en periode Blyttias sider utilgjengelige, og også Moseherbariets seider måtte jeg be om å få hanket inn igjen. Etterhvert har det meste kommet på plass (de har en veldig dyktig nettadministrator på NHM, men ved en slik omlegging er det bestandig en del lenker som blir borte i vrimmelen).

Antakelig har bare ingen etterlyst disse sidene ennå. Jeg skal forsøke å etterlyse dem. De fins helt opplagt, bare at de ikke er lenket inn i det nye systemet.

Hyggelig ellers å høre fra deg!

Gå til toppen av siden

TorbjornK
Aktiv deltaker

15 Posts

Skrevet - 10/06/2009 :  10:54:29  Vis profil  Besøk TorbjornKs hjemmeside Send TorbjornK a Private Message  Svar med kopi av melding
Eg kunne òg tenke meg at denne databasen vart tilgjengeleg att, han har vori veldig verdifull for meg tidlegare!

janw
Aktiv deltaker

142 Posts

Skrevet - 10/06/2009 :  11:11:31  Vis profil  Besøk janws hjemmeside Send janw a Private Message  Svar med kopi av melding
Jeg har mailet til webredaktøren ved NHM og argumentert for at denne databasen igjen skal gjøres tilgjengelig. Men jeg tror at nøkkelpersonen å gå løs på for å få det til er Reidar E.
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Ny avstemning Ny avstemning
 Svar på emne
 Skrivervennlig versjon Bookmark this Topic BookMark Topic
Snarvei:
Botanikkforum © 2008 NBF Gå til toppen av siden
This page was generated in 0,11 seconds. Snitz Forums 2000