| Forfatter |
Emne  |
|
|
Torborg
Aktiv deltaker

204 Innlegg
|
Skrevet - 13/06/2008 : 17:20:16
|
Har dere sett www.markblomster.no?
Jeg skulle gjerne vært så flink til å ta bilder
|
|
|
janw
Aktiv deltaker

105 Posts |
Skrevet - 13/06/2008 : 18:08:19
|
Ja, Egil er fabelaktig til å ta bilder!
|
 |
|
|
Torborg
Aktiv deltaker

204 Posts |
Skrevet - 13/06/2008 : 18:22:41
|
Det er han som har tatt bildet storkenebben øverst også  |
 |
|
|
perm
Admin

46 Posts |
Skrevet - 13/06/2008 : 19:02:21
|
Yepp, fabelaktig. Jeg bøyer meg i pollenstøvet Har allerede tatt meg den frihet (1 uke siden) å legge inne en liten link i vår aktivitetskalender, for å vise hva vi kan se.... se selv  http://www.markblomster.com/Markblomster/Flora/S/Skogranke.html
Hill deg, O du store fotograf... Hilsen en lykkelig eier av Nikon D300, som en dag kanskje blir like flink. Kanskje vi skal opprette en liten "fotodiskusjon"
Per |
 |
|
|
Torborg
Aktiv deltaker

204 Posts |
Skrevet - 13/06/2008 : 21:12:13
|
I pollenstøvet, ja Ja, fotodiskusjon vil vi ha! Og hvis vi oppfører oss fint kan kanskje Egil lære oss litt. Han har registrert seg .
Du er ikke akkurat dårlig du heller, Per. Bøyer meg i pollenstøvet for deg også. Supert uttrykk! |
 |
|
|
Sandbakk
Deltaker
2 Posts |
Skrevet - 26/12/2009 : 21:17:46
|
Tenkte bare jeg skulle nevne en nettside som ikke er nevnt i lenker over nettfloraer her på botaniskforening.no: http://svalbardflora.net. Dette er en nettflora som jeg har laget/lager sammen med Inger Greve Alsos og Geir Arnesen, og som omtaler alle planter på Svalbard. Siden ble startet i 2007, og er støttet av bl.a. Svalbard Miljø¸ vernfond og UNIS.
Mvh Bjørn Erik Sandbakk |
Redigert av - Sandbakk den 27/12/2009 11:12:44 |
 |
|
|
Sandbakk
Deltaker
2 Posts |
Skrevet - 26/12/2009 : 21:19:40
|
Hvorfor vises ikke æ,ø og å riktig her i forumet?  |
Redigert av - Sandbakk den 27/12/2009 11:12:59 |
 |
|
|
Torborg
Aktiv deltaker

204 Posts |
Skrevet - 27/12/2009 : 18:21:14
|
Jeg er usikker på hvorfor æøå ikke fungerer for deg. Skal sjekke litt.
De sidene er utrolig flotte, ja |
 |
|
|
Iza
Aktiv deltaker

15 Posts |
Skrevet - 02/01/2010 : 08:29:51
|
Kopi av melding: Opprinnelig postet av Torborg
I pollenstøvet, ja Ja, fotodiskusjon vil vi ha! Og hvis vi oppfører oss fint kan kanskje Egil lære oss litt. Han har registrert seg .
Du er ikke akkurat dårlig du heller, Per. Bøyer meg i pollenstøvet for deg også. Supert uttrykk!
===================================================== Fotodiskusjon vil vi vel fremdeles ha? Har det blitt noe av? |
 |
|
|
perm
Admin

46 Posts |
Skrevet - 02/01/2010 : 13:18:43
|
Yepp.
Jeg er klar for litt info og diskusjon. Mitt mål er å bli en like flink fotograf som Egil. Starter nå arbeidet med å nå dette målet  
Kanskje du Torborg kan åpne en FotoKatalog (emne/subemne eller hva det nå heter )
Mitt første innlegg under dette emne vil bli:
Kan noen fortelle meg hvilket program som er det beste for å katalogisere/ håndtere store mengder med media? Proft eller ikke proft. Dyrt eller billig. Jeg bare må ha det.
Godt nytt år alle sammen.
|
 |
|
|
mayb
Admin

14 Posts |
Skrevet - 03/01/2010 : 11:35:35
|
Jeg ser en annen deltager har problmer med æøå.Det har jeg oså.Kan noen hjelpe meg? May
mb |
 |
|
|
Torborg
Aktiv deltaker

204 Posts |
Skrevet - 16/01/2010 : 15:40:26
|
Beklager at jeg reagerer så seint. Fotorom (eller hva det nå skal hete..) er opprettet. Gleder meg til å være med her. .
ÆØÅ-problemer. Se om denne oppskriften kan hjelpe: http://www.bio.no/enbiolog/topic.asp?TOPIC_ID=8391 |
 |
|
|
Siri K
Deltaker

1 Posts |
Skrevet - 28/06/2010 : 17:36:08
|
Kopi av melding: Opprinnelig postet av perm
Yepp.
Jeg er klar for litt info og diskusjon. Mitt mål er å bli en like flink fotograf som Egil. Starter nå arbeidet med å nå dette målet  
Kanskje du Torborg kan åpne en FotoKatalog (emne/subemne eller hva det nå heter )
Mitt første innlegg under dette emne vil bli:
Kan noen fortelle meg hvilket program som er det beste for å katalogisere/ håndtere store mengder med media? Proft eller ikke proft. Dyrt eller billig. Jeg bare må ha det.
Godt nytt år alle sammen.
Hvis du starter tråden, kan vi jo få svart...  |
 |
|
| |
Emne  |
|